دانلود تمام مطالب وبلاگ
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

دانلود تمام مطالب وبلاگ


با سلام خدمت تمام بازديد كنندگان عزيز .

تصميم گرفتيم براي راحتي كار وبلاگ نويسان تمام مطالب وبلاگ را در يك فايل قرار داده و در خدمت شما قرار دهيم .

براي دانلود اينجا كليك كنيد .

يك صلوات هم براي شادي روح شهدا بفرستيد .

تايخ بروز رساني 93/8/26



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، عوارض خودارضايي، درمان خودارضايي، دانلود کتاب ترك خودارضايي، اثرات ترک خودارضایی، خودارضايي در خانم ها، خودارضایی در آقایان متاهل، چشم چرانی، خودارضایی در کودکان، متفرقه هاي جالب، روز شمار توبه، دانلود تمام مطالب وبلاگ، دانلود تمام مطالب وبلاگ در يك فايل ورد، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تمام مطالب وبلاگ,
اگر قصد ترک خودارضایی دارید ، بخوانید
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

اگر قصد ترک خودارضایی دارید ، بخوانید

 

فرد گرفتار آمده به خود ارضایی آخرت خود را تباه می سازد: هیچ کدام یک از آسیب های گذشته، به اهمیت آسیب های معنوی نیست؛ زیرا آسیب های معنوی، جان و دل و به عبارت دیگر کنه حقیقت وجود آدمی را تباه می سازد. خود ارضایی از نظر دین یک گناه است و به تعبیر قرآن زنگار بر دل می نهد: «کلاَّ بَلْ رانَ عَلی قُلُوبِهِمْ ما کانُوا یکسِبُونَ»؛ «چنین مباد! بلکه اعمال (ناشایست) دل های آنان را زنگار زده است»

 

خود ارضایی یا استمنا از نظر اسلام حرام و گناه است و در این جهت فرقی بین دختر و پسر نیست. قرآن کریم می‌فرماید: "هر کس از راهی، غیر از همسرش، شهوتش را دفع کند، از تجاوز کاران است".[1] یعنی از حکم الهی و انسانی تجاوز کرده است. پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمود: "هر کس شهوتش را با دست ( و هر طریق دیگری غیر از مسیر طبیعی و ازدواج) دفع کند، مورد لعنت و نفرت خداوند است".[2] امام صادق(علیه السلام) فرمود: "خود ارضایی (یا دفع شهوت از غیر مسیر طبیعی) از گناهان بزرگ است".[3] نیز فرمود: "خداوند با نظر رحمت به استمنا کننده نمی نگرد".[4] فعل حرام، عصیان و مخالفت با فرمان حق تعالی است. کم و زیادش در حکم اصلی تفاوت ایجاد نمی کند. هر مقدار به اندازه خود گناه است. اگر کم صورت گیرد، به اندازه خود و اگر زیاد باشد، به همان اندازه، اما در مورد تعداد دفعات زیاد، گناه دیگری هم هست و آن تکرار گناه است که تکرار و اصرار بر گناه، گناه دیگری محسوب می‌شود.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمود: "لا تنظروا الی صِغِرَ الذنب و لکن انظروا اِلی مَنِ اجتَر أتم؛[5] به کوچکی گناه منگرید، بلکه بر عظمت و بزرگی کسی بنگرید که نسبت به او گستاخی و نافرمانی کرده‌اید". از دیدگاه پزشکان استمنا آثار زیانباری بر جسم و روح و روان وارد می سازد که ذیلا مطالبی به استحضار می رسد.

در اهمیت گناه از دیدگاه اسلام همین بس که اسلام ؛

اولاً: کیفر و اثر آن را منحصر به دنیا نکرده است.(مائده، آیه 33)

ثانیاً: از اندیشه و فکر گناه هم منع کرده است تا گناه را از سرچشمه خشک کند. على (علیه السلام) مى‏فرماید: کسى که در انجام گناه زیاد فکر کند، بالاخره به گناه کشیده مى‏شود (غررالحکم)

ثالثاً: از گناه به عنوان درد و بیمارى یاد کرده است. (على (علیه السلام) براى دل‏ها بیمارى‏اى، دردناک‏تر از گناه نیست (بحار الانوار، ج 73، ص 342)

رابعاً: از رفاقت و دوستى با گنهکار و شرکت در مجالس گناه به شدت نهى کرده است. على (علیه السلام): بر فرد مسلمان شایسته نیست که با گنهکار طرح رفاقت و دوستى بریزد. (وسائل الشیعه، ج‏2، ص 269)

روزه گرفتن دو روز در هفته برای کم کردن حس شهوت جویی شما بسیار مفید است. اگر قادر به روزه گرفتن نیستید، غذای خود را به حداقل برسانید و وعده غذایی ظهر را نخورید. سعی کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد

خامساً: ترک گناه را بهترین عبادت برشمرده است. (على (علیه السلام): برترين عبادت، دورى گزیدن از گناه است.)

 

درمان خودارضایی

سه نكته‌ی مهم مشترك برای تخفیف و درمان میان همه‌ی امراض و عادات وجود دارد:

• در درمان هر بیماری یا ترك هر عادت، مهم‌ترین قسمت عزم و اراده‌ی فرد برای درمان و ترك عادت است.

• عدم یأس و ناامیدی برای ترك و ایمان به علاج آن.

• در نظر گرفتن زمان برای ترك و درمان.

 

1. نخستین گام برای درمان استمناء، اعتقاد و ایمان به درمان‏پذیری آن و دوری از یأس و ناامیدی است. اما رسیدن به نتیجه و ایجاد هرگونه تغییر و دگرگونی نیازمند گذشت زمان، انتخاب راه صحیح و به كارگیری دقیق دستورها است. از همه اینها مهم‏تر، اراده و خواست فرد، نقش كلیدی و محوری را ایفا می‏كند. درمان و چاره جویی باید منطبق با خواست فرد باشد؛ زیرا تا وقتی كه او نخواهد، می‏توان با قاطعیت گفت كه درمان نخواهد شد.

 

بنابر این بیمار اگر بخواهد، می‏تواند بر بیماری اش غلبه كند و جمله معروف – خواستن توانستن است- عین حقیقت است.

2. تلاش برای تقویت اراده از گام‏های مهم در امر بهبود است. نگویید اراده از ما سلب شده است! ممكن است اراده انسان ضعیف شود؛ ولی هیچ گاه از بین نمی‏رود. نشانه اینكه هنوز اراده باقی است، این است كه شخص این عمل را در حضور دیگران و در هر شرایطی انجام نمی‏دهد. برای تقویت اراده، راه‏های زیادی پیشنهاد شده كه از جمله آنها تلقین به خود است. اراده همچون نهالی است كه باید آن را پرورش داد تا به مرحله خودشكوفایی و ثمردهی برسد.

ویكتور پوشه – روان شناسِ فرانسوی – می‏گوید: افراد مبتلا به استمناء، هر روز به دفعات مختلف با تمركز فكر به خود بگویند: «من به خوبی قادرم این اعتیاد را از خود دور كنم، من قادرم». تكرار این عبارت ساده، اثر عجیبی در تقویت اراده و روحیه دارد.

پل ژاگو بر آن است كه: تلقین، قبل از خواب نیز مۆثر است.

3. سعی شود شكم به هنگام خواب، بیش از حد معمول پر نباشد.

4. از پوشیدن لباس‏های تنگ و چسبان اجتناب گردد.

5. از نگاه كردن به مناظر، فیلم‏ها و تصاویر تحریك كننده، خودداری شود

6. از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی‏های تحریك‏كننده و فكر كردن در این امور، دوری شود.

7. از خوردن مواد غذایی محرك، مانند خرما، پیاز، مرچ، تخم‏مرغ، گوشت سرخی، و غذاهای چرب – اجتناب و به میزان ضرورت اكتفا شود.

قاطعانه برای ترک این عمل تصمیم بگیرید. (اگر قبلاً نیز تصمیم به ترک خودارضایی گرفته باشید اما موفق نشده باشید، اراده شما تا حدی ضعیف شده است. در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید. برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم، آن کار را انجام خواهم داد)

8. قبل از خواب مثانه تخلیه شود.

9. از نوشیدن افراط گونه آب و مایعات پرهیز شود.

10. از دست ‏ورزی با اندام جنسی، باید اجتناب نمود و در هیچ شرایطی، نباید دست‏ ورزی كرد

11. هرگز نباید به رو خوابید.

12. به منظور تخلیه انرژی – زاید بدن، به طور منظم و زیاد باید ورزش كرد.

13. برای اوقات فراغت خود، برنامه داشته باشد و آن را با مطالعه، ورزش، عبادت و … پر كند.

14. سعی کنید کمتر در مكانی خلوت و تنها و دور از نظر دیگران باشید. هرگاه مورد هجوم افكار جنسی واقع شدید، باید بلافاصله از مكان خلوت و دور از نظر دیگران خارج شود و خود را به كاری سرگرم كند. در این زمینه گفت و گو با دوستان، مشاركت در برنامه های جمعی بسیار مفید است. تلقین به شخص كمك می‌كند تا اراده‌ی خود را تقویت كند و به خود بگوید كه می‌تواند استمنا را كنار بگذارد.

15. منحرف كردن فكر به سوی دیگری در صورتی كه تحریكی برای استمناء اتفاق افتاد.

 

16. دوری از خیال‌پردازی و سرگرم بودن به كارهای مفید مانند مطالعه، ورزش و …

17. تنهایی، كلید اقدام به استمنا است. لذا تنها نمانید.

18. هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که آلان خدا من را می بیند.

19. هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که می خواهید در مقابل چه کسی گناه کنید.

20. هر کاری که شما را به فکر این کار بیندازد آن کار را سریع ترک کنید.

21. هر صحنه ای که شما را تحریک می کند آن صحنه را ترک کنید.

22. به خدا توکل کنید.

23. قاطعانه برای ترک این عمل تصمیم بگیرید. (اگر قبلاً نیز تصمیم به ترک خودارضایی گرفته باشید اما موفق نشده باشید، اراده شما تا حدی ضعیف شده است. در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید. برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم، آن کار را انجام خواهم داد)

24. از رفت و آمد با کسانی که شما را مستقیم و غیر مستقیم به خودارضایی دعوت می کنند، دوری کنید و رابطه خود را با این گونه دوستان قطع کنید.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمود: "لا تنظروا الی صِغِرَ الذنب و لکن انظروا اِلی مَنِ اجتَر أتم؛به کوچکی گناه منگرید، بلکه بر عظمت و بزرگی کسی بنگرید که نسبت به او گستاخی و نافرمانی کرده‌اید". از دیدگاه پزشکان استمنا آثار زیانباری بر جسم و روح و روان وارد می سازد که ذیلا مطالبی به استحضار می رسد

25. از صحبت کردن در مورد مسایل شهوت انگیز دوری کنید.

26. از بودن در مکان های تنها خودداری کنید و وقتی به حمام و دستشویی می روید، در را قفل نکنید. بعد از شستشو حمام را سریع ترک کنید.

27. از نگاه کردن به بدن عریان خود نیز اجتناب کنید.

28. سعی کنید تماس بدنی با دیگران و لو در شوخیهای دستی پرهیز کنید.

29. روزه گرفتن دو روز در هفته برای کم کردن حس شهوت جویی شما بسیار مفید است. اگر قادر به روزه گرفتن نیستید، غذای خود را به حداقل برسانید و وعده غذایی ظهر را نخورید. سعی کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد.

30. شبها قبل از خواب مطالعه کنید و با لباس کامل بخوابید و بعد از بیدار شدن سریع رختخواب را ترک نمایید. همچنین هرگز به رو نخوابید.

31. سعی کنید دائما وضو داشته باشید.

32. از ذکر خدا ولو در دل غافل نشوید.

33. شبها تنها نخوابید و یا در جایی بخوابید که فرصت انجام این عمل نباشد.

34. بیاد داشته باشید که تصمیم دارید این عمل را ترک کنید.

35. بعد از تصمیم حتی یک بار هم سراغ این عمل نروید زیرا اراده شما را سست خواهد کرد.

36. یاد مرگ انسان ساز است .

37. پشیمانی بعد از عمل را بیاد داشته باش.

38. این احتمال را بده که دیگر زنده نمانی و بدون توبه در پیشگاه خدا حاضر شوی.

39. مضرات این عمل را بیاد داشته باش.

40. این را بدان که بخاطر لذت چند لحظه ای از رحمت خدا دور می شوی.

 

فرآوری : زهرا اجلال

بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان

منابع :

سایت حوزه

سایت پرسمان قرآنی

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه اسلام، عوارض خودارضايي، آسيب هاي معنوي و اخروي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: اگر قصد ترک خودارضایی دارید ، بخوانید,
راهکار های مفید
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

راهکار های مفید

 

من چند راه بسیار مفید میدونم که با مطالعه ی اخیر و استفاده از منبع بدست آوردم حتما جواب میده

 

1-بعد از دو روز که این کار رو نکردید به خودتون قول بدید این کار رو انجام ندید و به دستتون یک دستبند ببندید یا هر چیزی که شمارو یاد قولتون میاندازه

 

2-در اتاقتون رو باز بذارید چون تنهایی عامل اصلی تفکر به اینجور چیزاست

 

3-توی اتقاقتون جلوی کامپیوتر قرآن و عکس دسته جمعی خانوادگی بذارید تا بادیدن اونها از خودتون خجالت بکشید.عکس مادر و خواهر وپدر خیلی جواب میده.(این راه واقعا جواب میده)

 

4-هرگز خود ارضایی رو گناه کوچکی نشمرید.یکی از راه های فریب شیطان کوچک نشون دادنه گناهه

 

6-تابلوی مذهبی در اتاق بزنید که در اون آیات قرآن نوشته شده اگرچه مسلمان هم نباشید

 

7- ورزش رابه صورت انفرادی انجام ندید و اون رو با گروه و در پارک انجام بدید تا به ورزش میل پیدا کنید

 

ترک خودارضایی

 داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: راهکار های مفید,
بی احتیاطی نکن ، حتی یک ثانیه ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

بی احتیاطی نکن ، حتی یک ثانیه ...

 

برای ترک خودارضایی ، یک قانون بسیار مهم وجود داره ، اینکه اصلا نباید بی احتیاطی کرد ، خب حالا بی احتیاطی یعنی چی ؟

بی احتیاطی یعنی اینکه مثلا خانواده داره میرن مهمانی ، تو باهاشون نمیری و تنها تو خونه می مونی ، تنها در خانه به همراه یک کامپیوتر متصل به اینترنت و ادامه ...

ماجرا ...

این بزرگترین بی احتیاطی ممکنه ...

در مسیر ترک ، به هیچ وجه نباید ریسک کرد ، حریف اینقدر قوی هست که راه شکستش ، به حداقل رساندن میزان اشتباه و بی احتیاطی است ...

حالا پیش خودت حساب کن مثلا  تا حالا چند بار " تنهایی " باعث شده که خودارضایی کنی ؟!

 

و اما مثالی دیگر از بی احتیاطی :

مثلا میری تو اتاقت و درب اتاق رو می بندی یا قفل میکنی ، بعدش میری سراغ کامپیوتر و اینترنت و ادامه ماجراهایش !

شاید وقتی در رو داری می بندی ، نیت بدی نداشته باشی ، اما این بی احتیاطیه ...

شما با تنها موندن در خانه یا با بستن درب اتاق ، چه بخاهید و چه نخاهید در موقعیت گناه قرار می گیرید ، یعنی در این شرایط ، همه چیز برای انجام خودارضایی مهیاست ...

 

و اما مثالی دیگر از بی احتیاطی :

شب وقتی همه خوابند ، مثلا بعد از ساعت 12 شب ، میری سراغ کامپیوتر ...

شاید اون موقع ، نیت خودارضایی نداشته باشی ، اما موقعیت ، موقعیتی هست که شرایط هر خطایی مهیاست ...

 

این موارد و امثال این رو میگن بی احتیاطی ، یعنی قرار گرفتن در موقعیت گناه ...

فکر کنید یکی بره لبه پرتگاه بایسته و نیت خودکشی هم نداشته باشه ، اما بهرحال در شرایط خطرناکی قرار داره و هر لحظه امکان سقوط وجود داره ، اینجور مواردو میگن بی احتیاطی ...

 

هیچ ‌گاه کسی که خود را به پرتگاه نزدیک نکرده در معرض افتادن نیست

 

نزدیک شدن به گناه ، چراغ سبز نشان دادن به شیطان است و کسی که یک قدم به سمت گناه برود ، شیطان ادامه راه را به طرف او می‌دود !

 

پس یکی از بزرگترین دلایل خودارضایی همه ماها ، بی احتیاطی هست ، یعنی با خیالی راحت ، با غروری بیجا و با اعتماد به نفسی زیاد ، قرار می گیریم در موقعیت و شرایط گناه ...

اگه در این فضا و موقعیت قرار گرفتی و خدای نکرده دست به خودارضایی زدی ، یقه هیچ کسی رو نگیر ، چون مقصر فقط و فقط خودت هستی ، زیرا از قبل همه چیز قابل پیش بینی بود و قابل حدس زدن بود که کار به خودارضایی میکشه ...

بچه ها ، راه نجات از خودارضایی ، دور بودن از موقعیت گناه هست ، دور بودن از شرایطی که گناه کردن خیلی راحته ...

 

 بچه ها ، گناه مانند آهن ربایی است که نزدیک شدن به آن ، برای جذب شدن به آن کافی است ، پس این جمله را تکرار می‌کنیم: برای رهایی از بند گناه از هزار کیلومتری آن فرار کنید ...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: بی احتیاطی نکن , حتی یک ثانیه , , , ,
حر پشیمان توام یا حسین ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

حر پشیمان توام یا حسین ...

 

یک لحظه به پدر زحمتکش و مادر دلسوزت فکر کن ، چه جوری میخای باعث افتخار اونها بشی ؟ تو الان باعث افتخار اونها هستی یا خجالت اونها ؟؟؟

داری با خودت چی کار میکنی ، چه بلایی باید سرت بیاد تا تمومش کنی ؟

یک روزی در اوج بودی ، اما الان چی ! خودتو بدبخت کردی ، یه کار ...

بیخود و مسخره  رو مدام تکرار میکنی ! تک تک سلول های بدنت از این گناه زشت خسته شدند !

واقعا تا کی میخای این گناهو ادامه بدی ؟ این توبه کردن و توبه شکستن تا کی ؟

برای ترک خودارضایی ، باید توبه ای مثل حضرت حر  در کربلا کرد ، توبه ای با تمام وجود ...

داستان خودارضایی دیگر ادامه ندارد ...

صلی الله علیک یا حر بن ریاحی ...

 

حر پشیمان توام یا حسین                       دست به دامان توام یا حسین

یک نگه افکن همه هستم بگیر               ای پسر فاطمه دستم بگیر

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: حر پشیمان توام یا حسین , , , ,
توبه ای از جنس بندگی ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

توبه ای از جنس بندگی ...

 

خداوند چنین نبوده است که نعمتی را که به قومی ارزانی داشته است تغییر دهد مگر آنکه آنان وضع خود را تغییر دهند.(سوره ی انفال آیه ی 53)

 

قبل از اینکه خودارضایی رو شروع کنی خیلی چیزا داشتی که الان نداری...ذهن و جسمت سالم بود ذهنت خوب کار می کرد حافظه ی خوبی داشتی درسها رو خوب می تونستی بخونی و یاد بگیری توو تحصیلت موفق بودی ولی الان چی؟ ... یه اراده ی قوی داشتی که باهاش می تونستی  هر سدی رو متلاشی کنی و به ...

هر هدفی برسی .

 

صورتت شبیه صورت مرده ها نبود دور چشات گود و تیره نبود صورت شاداب و هیکل روفرمی داشتی..موهات اینطوری ریزش پیدا نکرده بود افسرده و دلگیر نبودی اون موقع معنای واقعی خوشحالی رو می تونستی درک کنی...منزوی نبودی با خونواده با مردم دور و ورت ارتباط قوی و صمیمانه ای داشتی بقیه می تونستن به عنوان یه آدم محکم و کاردرست روت حساب کنن ولی الان چی؟؟

 

تو دیگه بنده ی خوب خدا نیستی تو وضع خودتو تغییر دادی و بنده ی شهوتت شدی ...

 

و خداوند مثلی زده است شهری را که امنیت و آرامش داشت و از جانب خداوند رزق و روزی  فراونی به آن میرسید پس نعمت های خدا را ناسپاسی کردند و خدا هم به سزای آنچه می کردند طعم گرسنگی و ترس فراگیر را به آنان چشانید(سوره ی نحل آیه ی 122)...

 

ما قدر نعمتها خدا رو ندونستیم و با انجام این گناه زشت خدارو ناسپاسی کردیم..

 

از امام باقر روایت شده که فرمود:هیچ بنده ای نیست جز اینکه در قلبش نقطه ی سفیدی است هر گاه گناهی مرتکب شود در آن سفیدی نقطه ی ساهی پدید می اید پس اگر توبه کند ان سیاهی از بین می رود و اگر ادامه دهد آن ساهی  افزون می گردد تا تمام سفیدی قلب را فرا می گیرد و هنگامی که سفیدی قلب به سیاهی پوشیده شد صاحب آن قلب هرگز به سوی نیکی بر نمی گردد و این سخن خدای عزوجل است :کلا بل ران علی قلوبهم ما کانو یکسبون.

 

در نتیجه انجام این گناه قلبت سیاه شده و نور خدا دیگه توو قلبت روشن نیست یه جورایی همنشین شیطان شدی و به خدا پشت کردی، به خیلی از چیزا دیگه به اون صورت اعتقاد نداری من خودم مثه سابق دیگه تو مراسم عزاداری امام حسین نمی تونم اشک بریزم و ناله کنم...این من بودم که با انجام این گناه عشق حسین رو تو دلم کم رنگ کردم....

این تیرگی قلب و دوری از لطف خدا رو می شه با یه توبه ی واقعی از بین برد...توبه ای از جنس بندگی...

 

قل یا عبادی الذین اسرفو علی انفسهم لا تنقطو من رحمه الله(سوره ی زمر آیه ی 53)

 

"بگو ای بندگان من که به زیان خود زیاده روی (گناه)کرده اید از رحمت خدا ناامید نشوید"

 

خدا چشم به راه همه ی ماست...

 

ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: توبه ای از جنس بندگی , , , ,
نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان

 

سؤال:

در حال حاضر مشكل بسیاری از جوانان، مشكلات جنسی است مخصوصا در جوانان 18 سال به بالا و بعضا متاسفانه امكان ازدواج برای آنان فراهم نیست، راه‌حل آن چیست؟

 

جواب:

برای كسی كه به بلوغ جنسی رسیده و امكان ازدواج نداشته باشد چند راه‌كار وجود داردكه خودرا در فضای گناه قرار ندهد.

 

1. حتی‌المقدور با توجه به وضعیت جسمانی خود، هفته‌ای دو روز (دوشنبه و پنج شنبه) روزه بگیرد، اگر برای او سخت است ماهی سه روز(پنج شنبه اول، آخرماه و چهارشنبه وسط ماه) را روزه بگیرد كه فقهاء بزرگوار در رساله‌های عملیه خود به ان توصیه فرموده‌اند. در هر حال پرخوری نكند، قبل از سیر شدن از طعام دست بكشد و تا گرسنه نشود غذا تناول نكند.

2. از خوردن غذای معطر، متنوع، آجیل‌خوری و... پرهیز كند.

3. لباس چسبان نپوشد و هرگز لخت و عریان نشود، حتی در حمام كه كراهت دارد. (یعنی عورت در حمام پوشیده باشد بهتر است).

4. از دیدن عكس‌های مبتذل و غیرمحارم و به‌ ویژه جنس مخالف پرهیز كند.

5. از گفتن و یا شنیدن جک و فكاهی‌های جنسی حذر كند.

6. با افراد غیرمجرد و یا مجردی كه در این زمینه صحبت می‌كند نشست و برخاست نكند.

7. از اختلاط با زنان و یا مجالسی كه مردو زن بی‌موالات هستند اجتناب كند.

8. هرگز بی‌كار نباشد و به اشتغال بپردازد.«إِنَّ اللهَ یُبغِضُ الشّابّ ُ الفارِق» خداوند ازجوان بی‌كار به غضب می‌آید.

9. به ورزش‌هایی كه موجب عرق‌ریزی می‌شود بپردازد، مانند: كوه‌نوردی، دوو‌میدانی، بسكتبال و... .

10. در مجالس توسل و توجه به اهل بیت علیهم السلام شركت كرده و به زیارت حرم‌های شریف ایشان برود.

11. با توجه بیشتر و مراقبه، نماز اول وقت اقامه كند.

 

بررسي خودارضايي

http://mojahed9053.blogfa.com

 

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: نسخه آقاتهرانی برای مشكلات جنسی جوانان,
ياد مرگ و قيامت
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ياد مرگ و قيامت

 

يكي از عوامل مهم در كنترل غريزه جنسي، ياد مرگ و قيامت است. ما همگي مسلمانيم و معتقديم كه پس از مرگ، جهاني ديگر و زندگي جديدي فراروي ماست و همه كارهايي كه در اين دنيا انجام داده‌ايم، بازتابي در آن دنيا دارد. روز قيامت هر كسي بايد پاسخگوي اعمالش باشد و هيچ كار كوچك و بزرگي بدون نتيجه نمي‌ماند. نوجواني كه هميشه اين افكار را در ذهنش مرور كند، خيلي كمتر به سمت خودارضايي مي‌رود. او مي‌داند اين كار شهوتي زودگذر است ولي عواقبش براي او باقي مي‌ماند و بايد در قيامت پاسخگو باشد. او مي‌داند عذاب خدا سخت و غير قابل تحمل است و مي‌دند خودارضايي موجب خشم خدا مي‌شود و همه اين‌ها، مانعي در برابر آلودگي به گناه است. حضرت علي مي‌فرمايند:هر وقت نفستان خواست شما را به سمت شهوت‌ها بكشاند، زياد ياد مرگ باشيد، ياد مرگ براي موعظه و پند گرفتن كافي است.پيامبر اكرم مي‌فرمايند:زياد به ياد مرگ باشيد، چرا كه مرگ از بين برنده لذات و شهوات است.

 

بررسي خودارضايي

http://mojahed9053.blogfa.com

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: آسيب هاي معنوي و اخروي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: ياد مرگ و قيامت,
بلند نگه داشتن موهاي بدن
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

بلند نگه داشتن موهاي بدن

يكي ديگر از مواردي كه شهوت را كم مي‌كند، بلند نگه داشتن موهاي بدن است. در برخي از احاديث هم به اين مطلب اشاره شده است. يكي از توصيه‌هايي كه پيامبر عزيزمان به فردي كه به خاطر بي‌پولي، توانايي ازدواج نداشت فرمودند اين بود كه موهاي بدنت را بلند كن. امام علي هم مي‌فرمايند: افزايش مو در بدن شهوت را قطع مي‌كند.

البته نوجواني كه به اين دستور عمل مي‌كند بايد به بهداشت بدنش اهميت زيادي بدهد كه مبادا بر اثر بلند شدن موهاي بدن ميكروب ها و بيماري‌ها گريبانگيرش شود. علاه بر اين پاكيزه نبودن نواحي اطراف عورت، باعث خارش آن موضع مي‌شود و خود خاراندن ممكن است زمينه لذت بردن و در ادامه خودارضايي را فراهم كند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: بلند نگه داشتن موهاي بدن,
روزه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

روزه

 

يكي از راه‌هاي پيشگيري از ابتلا به خودارضايي پرهيز از پرخوري است كه يكي از روش هاي ان روزه‌گرفتن است. روزه علاوه بر اين كه نوجوان را در حصاري از معنويت قرار داده ،انرژي رواني او را به سمت هدف‌هاي والا جهت مي‌دهد، همچنين باعث كاهش كالري ذخيره شده در بدن مي‌گردد، در نتيجه انرژي حاصل از مواد غذايي در بدن كم مي‌شود و اين امر در كاهش ميل جنسي موثر است. روزي شخصي خدمت پیامبر اكرم رسيد و گفت به علت شرايط نامناسب مالي فعلا توانایی ازدواج ندارم و از حضرت راهي براي مهار شهتش خواست. يكي از توصيه‌هايي كه پيامبر به او فرمودند اين بود كه زياد روزه بگيرد.

 

در توصيه ديگري رسول اكرم چنين مي‌فرمايند:

اي جوانان به شما سفارش مي‌كند ازدواج كنيد و همسري را براي خود برگزينيد و اگر شرايط ازدواج را نداريد زياد روزه بگيريد، زيرا روزه توان جنسي را كنترل و تعديل مي‌كند.

 

نوجوان اگر بتواند هفته‌اي يكي دو روز روزه مستحبي بگيرد براي كاهش غريزه جنسي‌اش بسيار مفيد است. اگر توان آن را ندارد و يا شرايط روزه گرفتن مهيا نيست، مقدار غذايش را كاهش و فاصله بين وعده‌هاي غذايي را افزايش دهد. روزه علاوه بر كاهش ميل جنسي، فايده‌هاي ديگري هم دارد كه يكي از آنها تقويت نيروي تقوا در وجود فرد است. تقوا نيروي بازدارنده فرد در مقابل گناهان و آلودگي‌هاست. نيرويي دروني است كه هميشه همراه انسان است و او را از دست زدن به كارهاي غير شرعي و حرام بازمي‌دارد. يكي ديگر از آثار روزه گرفتن، تقويت نيروي اراده است كه در پيشگري از خودارضايي نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: روزه,
كار و اشتغال
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كار و اشتغال

 

در اسلام بي‌كاري نكوهش شده و كار به عنوان يك امر مقدس شناخته شده است. در حديث آمده است كه خداوند مومني را كه داراي يك حرفه است و بدان اشتغال دارد دوست دارد. اما كسي كه بيكار بگردد و بار خودش را بر دوش مردم بيندازد، مورد لعنت خداست. بيكاري يكي از مشكلاتي است كه خودش علت بسياري از انحرافات و گناهان است. بيكاري به ويژه براي نوجوان كه منبع انرژي متراكم است و ذهنش پر است از افكار گوناگون، بسيار مشكل آفرين است و او را به سمت انحراف مي‌كشاند، از طوري کار و اشتغال به نوجوان كمك مي‌كند تا اين انرژي و نيرو را در مسير درست صرف كند. علاوه بر اين كار مانعي جدي براي گرايش به انحرافات اخلاقي است.

 

موريس دبس روان شناس چنين مي‌گويد:

اگر بكوشيم نوجوانان و جوانان را به زندگي سالم و فعال عادت دهيم و آنها را از بيكاري و تنهايي دور كنيم با مرض خودارضايي مبارزه كرده‌ايم.

بسياري از نوجوانان دانش آموز در ايام تعطيلات تابستان كه مدارس تعطيل است سر كار مي‌روند و ضمن ياد گرفتن يك حرفه و به دست آوردن درآمد اقتصادي، خودشان را از آفات بيكاري حفظ مي‌كنند. اين كار براي نوجواناني كه به هر دليلي ترك تحصيل كرده‌اند و يا پس از گرفتن ديپلم قصد ادامه تحصيل ندارند ضروري به نظر مي‌رسد. البته توجه به اين نكته ضروري است كه محيطي كه نوجوان براي كار انتخاب مي‌كند، بايد سالم و پاك باشد و خودش نوجوان را آلوده نسازد. در طول سال تحصيلي هم كه تراكم درس‌ها به نوجوان اجازه نمي‌دهد سر كار برود، مي‌تواند فعاليت‌هايي را براي خودش برنامه ريزي كند.كار و اشتغال علاوه بر اينكه باعث تخليه انرژي‌هاي ذخيره شده و زائد بدن انسان مي‌شود، نشاط و آرامش رواني وي را هم فراهم مي‌كند. يعني بهداشت رواني فرد را تأمين مي‌كند.

 

 ولتر نويسنده معروف چنين مي‌گويد:هر وقت احساس مي‌كنم كه درد و رنج بيماري مي خواهد مرا از پاي درآورد، به كار پناه مي‌برم و كار بهترين درمان دردهاي دروني من است.

 

پاسكال دانشمند معروف فرانسوي هم مي‌گويد:مصدر كليه مفاسد فكري و اخلاقي بيكاري است و هر كشوري كه بخواهد اين عيب بزرگ اجتماعي را رفع كند، بايد مردم را به كار وادارد تا آرامش كلي در وجود افراد برقرار شود.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: كار و اشتغال,
كنترل خيال
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كنترل خيال

 

همانطور كه حواس ظاهري نقش مهمي در تحريك ميل جنسي دارند. فكر و خيال پردازي نيز سهم بسزايي در اين زمينه به خود اختصاص مي‌دهد. بعضي از نوجوانان در كنترل حواس ظاهري خود موفقند، ولي كنترل فكر و خيال را خيلي جدي نمي‌گيرند و از همين جا ضربه مي‌خورند. دائما در خيال خود صحنه‌هاي غيراخلاقي را تجسم مي‌كنند و همين امر ممكن است آنها را به سمت گناه سوق دهد. اما علي (ع)، در اين زمينه مي‌فرمايند:

هر كس زياد به فكر گناهان باشد، عاقبت به سمت گناه كشيده مي‌شود.حضرت عيسي در كلامي دلنشين و زيبا گناه را به آتش و فكر گناه را به دود آن تشبيه فرموده است.شعله آتشي كه در يك اتاق روشن است، حتي اگر اتاق را به آتش نكشد، سياهي و دودش اتاق را خراب كرده باعث تيره شدن ديوارها و وسايل اتاق مي‌گردد.خوب است نوجوان، هميشه موضوعاتي براي فكر كردن در ذهنش داشته باشد، موضوعاتي علمي، اجتماعي، سياسي، اعتقادي و مذهبي و ... هر زمان كه افكار و تخيلات جنسي به ذهنش هجوم آوردند، با پرداختن به آن موضوعات خودش را از شر افكار و وسوسه‌هاي شيطاني نجات بخشد. همچنين مي‌تواند با مطالعه كتاب‌هاي مورد علاقه، خيال و فكرش را مهار كند و در اختيار بگيرد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، متفرقه هاي جالب، آیا فكر گناه حرام است؟، ،
:: برچسب‌ها: كنترل خيال,
تشويق و تنبيه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

تشويق و تنبيه

 

يكي از روش‌هاي درماني اين است كه نوجوان مبتلا در فاصله زماني كه براي خودش در نظر مي‌گيرد اگر موفق به ترك اين عمل شد خودش را تشويق كند و به خودش جايزه بدهد، ولي چنانچه در فاصله شخص شده باز هم مرتكب خودارضايي شد جريمه و تنبيهي براي خودش در نظر بگيرد. تشويق بايد چيزي باشد كه به نوجوان انگيزه بدهد و او را در تصميمش استوار گرداند. همچنين تنبيه و جريمه بايد قدرت بازدارندگي بالايي داشته باشند به طوري كه نوجوان هر وقت اراده كرد خودارضايي كند، تلخي تنبيه و جرمه به ذهنش بيايد و همين امر مانعي در برابر خودارضايي باشد. البته تنبيه و جريمه نبايد به گونه‌اي باشد كه فرد مبتلا از انجام آن ناتوان شود و كم كم از كارآيي بيفتد. نوع تشويق و جريمه هم براي افراد مختلف فرق مي‌كند. هر فردي بايد خودش جايزه و جريمه خودش را تعيين كند. مثلا شخصي كه از فوتبال بازي كردن با دوستانش خيلي لذت مي‌برد، اين را به عنوان جايزه‌اي براي خودش قرار دهد كه فقط در صورت موفقيت دربرنامه درماني‌اش به فوتبال بپردازد. يا كسي كه روزه گرفتن برايش سخت است در صورت انجام خودارضايي يك يا چند روز روزه بگيرد و ... البته اگر تشويق و تنبيه را براي مقدمات اين كار قرار دهد خيلي اثرش بيشتر است. مثلا هر وقت به عكس مبتذلي نگاه كرد، مقدار قابل توجهي از پول تو جيبي اش را صدقه بدهد. يا اگر از خواندن مطالب تحريك كننده جنسي چشم پوشي نمود به نحوي خودش را تشويق نمايد. مجيد نوجواني كه در درمان خودارضايي اش بسيار موفق بوده اين راه را بسيار موثر مي‌داند:

عهد و پيماني كه با خودم بستم و الان حدودا هشت سال از آن مي‌گذرد و تاكنون نيز بدان پايبند بوده‌ام چنين است: هر گاه در مبارزه با عمل خودارضايي شكست خوردم بر من واجب است كه هفت روز روزه بگيرم. سه روز آن بايد بلافاصله پس از شكست و پشت سر هم باشد و چهار روز ديگر در طي يك ماه پس از روز شست به جا آورده شود. اين جريمه‌اي است كه براي خودم گذاشته‌ام بسيار كمكم كرده است.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: تشويق و تنبيه,
كنترل نگاه
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

كنترل نگاه

 

چشم چراني و نگاه‌هاي شهوت آميز به نامحرم و حتي به محارم از عوامل تحريك كننده ميل جنسي در افراد است. در مقابل يكي از مهارت‌هاي بسيار مهم و تأثير گذار در كنترل غريزه جنسي، كنترل نگاه است. قرآن كريم در دو فرمان جداگانه به مردان و زنان مسلمان دستور مي‌دهد كه نگاه خود را كنترل كرده به نامحرم خيره نشوند، برخي از زنان و دختران به اشتباه خيال مي‌كنند كه دستور كنترل نگاه در برابر نامحرم فقط مخصوص مردان است، در حالي كه در دستورات ديني ما زنان هم از نگاه كردن به نامحرم منع شده‌اند در حالي كه در دستورات ديني ما زنان هم از نگاه كردن به نامحرم منع شده‌آند. ام سلمه همسر پيغمبر اكرم نقل مي‌كند، پس از نازل شدن آيه حجاب روزي من و ميمونه نزد رسول خدا بوديم كه ابن مكتوم نابينا وارد شد. حضرت به ما فرمود: پشت پرده قرار بگيريد، ما گفتيم: اي رسول خدا مگر نه اين است كه او نابيناست و ما را نمي‌بيند؟ حضرت در پاسخ فرمود: آيا شما دو نفر هم نابينا هستيد؟ آيا او را نمي‌بينيد؟

كنترل چشم و نگاه علاوه بر اين كه از طغيان ميل جنسي جلوگيري مي‌كند، فايده‌هاي ديگري از جمله برخورداري از آرامش فكري، اعتماد ديگران به فرد و چشيدن لذت ايمان و عبادت را به همراه دارد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، چشم چرانی، عوارض و درمان، ،
:: برچسب‌ها: كنترل نگاه,
ارتباط با دوستان منحرف
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ارتباط با دوستان منحرف

 

يكي از علت خودارضايي، دوستي و رفاقت با دوستان منحرف است. اگر نوجوان دوستان نابابي دارد، براي پيشگيري از ابتلا به خودارضايي حتما از اين مارهاي خوش خط و خال فاصله بگيرد تا از زهر‌هاي كشينده آنان جان سالم به در برد. بايد در اين موارد مهارت نه گفتن را فرا گيريم و به كار بنديم. از اين كه ممكن است مسخره شويم و ما را بي‌عرضه بخوانند نهاراسيم و راهي را كه مطمئنيم درست است بپيماييم.

 

تا تواني مي‌گريز از يار بد         يار بد بدتر بود از مار بد

مار بد تنها تو را بر جان زند       يار بد بر جان و بر ايمان زند

 

البته چون انسان موجودي اجتماعي است و به داشتن روابط دوستانه با ديگران نياز دارد، سعي كنيد با پيدا كردن و نگهداشتن دوستان خوب و سالم، زمينه حضور افراد ناباب و مشكل آفرين را در حلقه دوستانتان از بين ببريد.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: ارتباط با دوستان منحرف,
فرار از تنهايي
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

فرار از تنهايي

 

يكي از زمينه‌هايي كه فضا را براي خودارضايي آماده مي‌كند تنهايي است. زيرا در تنهايي افكار و وسوسه‌هاي شيطاني به سراغ نوجوان مي‌آيد و او را به سمت گناه سوق مي‌دهد. نوجون بايد هميشه از تنهايي فرار كند. هيچ وقت تنها در خانه نماند. كارهايش را طوري برنامه ريزي كند كه اوقاتي كه در خانه سپري مي‌كند، هميشه كسي در خانه باشد، در خانه هم سعي كند به تنهايي در اتاقي نباشد. براي مطالعه و كارهايي كه نياز به تمركز دارد سعي كند از كتابخانه و سالن‌ها مطالعه استفاده كند و اگر امكانش نيست حتما درب اتاقي كه در آن مطالعه مي‌كند باز باشد تا ديگران به راحتي بتوانند رفت و آمد كنند و او را ببينند.

 

زلال - حوزه مشاوره فرهنگی

 

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: فرار از تنهايي,
چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

 

پیش از هر چیز باید بدانید که افراد زیادی به مراکزی که به این منظور دایر شده، مراجعه کرده و حتی در موارد خیلی حاد و پیشرفته نیز موفق به جلوگیری از این عمل غیر اخلاقی شده اند. چرا شما یکی از آنها نباشید؟

 

 باید یاد بگیرید که چگونه می توانید جلوی خود ارضایی را با استفاده از تکنیک هایی که در جلسات آموزشی به شما تعلیم داده می شود، بگیرید. در اغلب این جلسات مشاور سعی می کند تا ضمیر ناخودآگاه بیمار را به کار اندازد.

 

در این جلسات به شما آموزش می دهند که تمایلا خودارضایی به عنوان یک عینینت درونی هستند که به ذهن شما حمله ور می شوند. شما باید در مقابل آنها ایستادگی کرده و اجازه ندهید که به درون ذهنتان نفوذ کنند. در ابتدا شاید انجام این کار قدری دشوار باشد و این توانایی را نداشته باشید که فکرتان را بر روی چیز دیگری متمرکز کنید؛ اما با تلاش به راحتی می توانید آنرا تحت کنترل خود در آورید. شما به راحتی قادر خواهید بود آنرا به طور کامل از زندگی خود حذف کنید. اگر فرد در گذشته دائماً خودارضایی می کرده و سپس این کار را متوقف کند، خودش متوجه تغییرات بوجود آمده در زندگی اش خواهد شد و می تواند مقادیر زیادی انرژی و توانایی های ذهنی اش را ذخیره کرده و بدون احساس هیچ گونه ترس و واهمه ای با حقایق زندگی روبرو شود.

 

 سایر راههای جلوگیری:

 

عادات سالم را در خود تقویت کنید: از تصاویر محرک جنسی اجتناب کنید، به جوک های مبتذل گوش ندهید، دوستان سالم برای خود انتخاب کنید و از پوشیدن زیر پوش های تنگ و چسبان خودداری نمایید.

 

از مصرف بیش از اندازه ی گوشت گاو، به ویژه در وعده غذایی شام خودداری کنید. مصرف یک وعده غذای حیوانی آن هم در نهار کافی است.

مقالات مختلفی که در این سایت پیرامون روابط میان زن و مرد وجود دارد را به دقت مطالعه کنید تا آگاهی های کلی شما ارتقا پیدا کند.

  

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

http://www.mardoman.net

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟,
خودارضایی در خانم ها
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی در خانم ها

 

 خودارضایی در خانم ها نیز به چشم می خورد و این امر، هم دردناک است و هم زجر آور. برخی از مضرات در خانم ها و آقایون مشابه است: اختلال در رشد سیستم عصبی، مغز، خستگی، از دست دادن انرژی و سر زندگی، کاهش قدرت حافظه و عدم تمایل به جنس مخالف. در خانم ها شاهد ناباروری نیز خواهیم بود. بدترین پی آمدی که در خانم ها می توان مشاهده کرد رفتارهای متعارض روانی-اجتماعی است. خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار کنند چرا که به تدریج توانایی های اولیه جنسی خود را از دست میدهند. خانمی که خود ارضایی نمی کند، همچنان سرزندگی، زیبایی، برق چشمان، و توانایی جذب بالای خود را حفظ خواهد نمود. خانم ها باید از مشاهده ی تصاویر محرک جنسی خودداری کنند، در مکالمات مبتذل شرکت نکنند، و فقط با افراد شایسته ارتباط دوستی برقرار کنند. 

 

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

http://www.mardoman.net

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي روحي و رواني‏، آسيب هاي اجتماعي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، خودارضايي در خانم ها، چند مطلب كلي، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در خانم ها,
آیا فكر گناه حرام است؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

آیا فكر گناه حرام است؟

 

گُناهان کَبیره در تعالیم دینی اسلامی گناهانی هستند که از گناهان عادی بزرگتر و متفاوت هستند و در قرآن و روایات امامان شیعه بر مرتکبین آنها وعده آتش دوزخ داده شده‌ است. در شماره و تعداد گناهان کبیره بین مذاهب مختلف اسلامی(شیعه و سنی) اختلاف است. بعضی تعداد آن را 25 و بعضی دیگر هفتاد شمرده‌اند. خداوند در قرآن، در سوره نساء آیه 31 می‌فرماید: (إِنْ تَجْتَنِبُوا كَبَائِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنْكُمْ سَیِّئَاتِكُمْ وَنُدْخِلْكُمْ مُدْخَلًا كَرِیمًا) ترجمه: «اگر از گناهان بزرگی كه از آنها نهی می‌شوید دوری گزینید، گناهان كوچكتان را از شما می‌زداییم‌ و شما را در جایگاهی ارجمند و پركرامت در می‌آوریم.»

بر اساس تعالیم دینی اسلامی، کسی که گناه کبیره از او سر زند و توبه ننماید فاسق است و نمی‌شود در نماز به او اقتداء کرد و شهادتش پذیرفته نیست و پس از مرگ مستحق عقوبت الهی است مگر اینکه فضل الهی شامل حالش شود که از آن جمله شفاعت پیامبر اسلام و آل پیامبر است.

 

گناه کبیره چیست؟

گناه کبیره اثرش مسخ شدن روح انسان است یعنی روح انسان فطرت پاک خود را به کلی از دست می‌دهد و میل انسان به کارهای نیک و خدایی کاهش می‌گیرد و در عوض میل به گناهان دیگر افزایش می‌یابد. چند نمونه از مصداق های آن عبارتند از:

*هر گناهی که در قرآن و حدیث بر کبیره بودن آن تصریح شده باشد(متجاوز از چهل گناه که در روایات اهل بیت علیهم السلام پیامبر نام برده شده ‌است).

*هر معصیتی که در قرآن مجید یا سنت معتبر وعده آتش بر ارتکاب آن رسیده باشد.

*هر گناهی که در قرآن یا سنت معتبر از گناهی که کبیره بودنش مسلم است بزرگتر شمرده شود.

*هر گناهی که نزد متدینین و متشرعین بزرگ شمرده شود به طوری که یقین حاصل شود که بزرگی آن منتهی به زمان معصوم می‌گردد، مانند نجس نمودن مسجد از روی علم و عمد و به قصد هتک احترام خانه خدا، پرتاب کردن و انداختن قرآن مجید.

*تکرار گناه صغیره یا اصرار بر تکرار گناهان صغیره نیز خود گناهی کبیره است.

 

سوال: آیا منتشر کردن خبر و فیلم گناهان و کارهای زشت، با گناه انجام دهندگان آنها برابر است؟

این موضوع از دو زاویه قابل دقت و توجه است:

1. از باب انتشار فحشا و منکر؛ یعنی هدف منتشر کنندگان ترویج فحشا و منکر است و یا حتی امرار معاش از این راه می‌باشد که در این صورت؛ آنچه از برخی آیات و روایات به دست می‌آید؛ این است که انتشاردهندگان گناه مانند مرتکبان آن هستند: «إِنَّ الَّذینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشیعَ الْفاحِشَةُ فِی الَّذینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَة»؛ (نور، 19) کسانى که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکى براى آنان در دنیا و آخرت است.

«وَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) قَالَ قَالَ النَّبِیُّ (صلی الله علیه و آله)‏ مَنْ أَذَاعَ‏ فَاحِشَةً کَانَ کَمُبْتَدِئِهَا»؛(کوفی اهوازی، حسین بن سعید، المومن، ص 66؛ برقی، ابو جعفر احمد بن محمد بن خالد، المحاسن، محقق، مصحح، محدث، جلال الدین، ج ‏1، ص 104) امام صادق(علیه السلام) از قول پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) نقل می‌کند: هر کس خبر گناه زشتی را به گوش همگان برساند، مانند آغازگر آن کار زشت است.

گاهی برای هشدار و عبرت‌آموزی است؛ مانند آنچه که بعضاً در جراید و رسانه‌ها منتشر می‌شود که البته در این موارد ممنوعیت نشر اخبار گناهان گاه جهت مصالحی بالاتر - مانند عبرت‌آموزی و هشدار به افراد در معرض خطر- برداشته می‌‌شود، مانند آنچه پروردگار در قرآن کریم از گناهان اقوام مختلف یاد کرده است: «آیا شما به سراغ مردان مى‏‌روید و راه (تداوم نسل انسان) را قطع مى‏‌کنید و در مجلستان اعمال ناپسند انجام مى‏‌دهید؟! «اما پاسخ قومش جز این نبود که گفتند:» اگر راست مى‏‌گویى عذاب الهى را براى ما بیاور»!

 

سوال: آیا فكر گناه حرام است؟

جواب: اگر موجب تهییج شهوت و یا مفسده دیگر شود حرام است.

سوال: فاسق كیست و به چه كسی گفته می شود؟

جواب: فاسق كسی است كه مرتكب معاصی كبیره می شود یا از تكرار گناه صغیره ابایی ندارد و كسی كه علناً مرتكب معصیت می شود فاسق است. (تحریر الوسیله، ج1، ص250)

سوال: اگر انسان ناگهان غیبت را بشنود گناه كرده است؟

جواب: استماعات و گوش دادن به غیبت حرام است اما سماع (رسیدن صدا به گوش بدون قصد) آن اشكال ندارد. (استفتائات رهبری ج2، ص121، س344)

سوال: اگر نسبت به بازیگر سینما كه بدحجاب است پشت سر او حرف بزنیم مرتكب گناهی شده ایم؟

جواب: اگر كسی به طور علنی گناهی را مرتكب می شود مثل اینكه بی حجاب در فیلم ظاهر می شود, غیبت از آنها نسبت به گناه علنی حرام نیست. (استفتائات امام (ره)،ج 2، ص619 مبحث گناهان)

 

چند استفتاء از آیة الله بهجت (ره):

سوال: چنانچه فرد مرتكب گناه كبیره اى شده باشد، آیا افشاى آن جایز است؟

جایز: جایز نیست، مگر متجاهر به فسق باشد.

سوال: چه نوع گناهانى علاوه بر توبه نیاز به قضا و كفاره دارد؟

جواب: نماز و روزه هایى كه ترك كرده قضا دارد و روزه ها كفاره هم دارد و موارد دیگرى هم براى قضا و كفاره است.

سوال: آیا بین نقد و ارزیابى عملكرد یك فرد ـ مثل نحوه تدریس یك استاد یا عمكرد یك مسئول ـ با غیبت كردن از او تفاوت وجود دارد؟

جواب: هر چه از عیوب مخفى مومن باشد كه او را ناراحت كند، از موارد غیبت است.

 

فرآوری: آمنه اسفندیاری

بخش احکام اسلامی تبیان

 

منابع:

سایت اندیشه قم

سایت اسلام کوئیست

پایگاه اطلاع رسانی آیة الله بهجت ره

ویکی پدیا

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، متفرقه هاي جالب، آیا فكر گناه حرام است؟، ،
:: برچسب‌ها: آیا فكر گناه حرام است؟, گناه کبیره چیست؟,
راهکار خدا برای ترک خودارضایی بندگانش ...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

راهکار خدا برای ترک خودارضایی بندگانش ...

 

من برای ترک خودارضایی ، راههای زیادی رو امتحان کردم ، با بعضی از این روشها یه مدتی دووم آوردم ، اما دوباره توبه شکوندم ، در طول این سالهایی که گرفتار خودارضایی هستم ، بهترین راهی که برای ترک استمنا ، امتحان کردم و صد در صد در من جواب داده ، روش پیشگیری از قرار گرفتن در موقعیت گناه بوده وهست ...

تمام راهکارها و روشهای ترک ، زمانی جواب میده که شما این روش پیشگیری رو رعایت کنید ، بدون پیشگیری ، ترک کردن خودارضایی محاله ...

 

من از وقتی که این روش رو برای ترک دارم اجرا می کنم ، تا حالا استمنا نکردم و توبه ام شکسته نشده ...

 

پیش خودم خیال کردم که خودم این روش رو کشف کردم ، تازه اون هم بعد سالها گرفتار خودارضایی بودن !

 

الآن تازه فهمیدم خدا حدود 1400 سال پیش این روشو در قرآن پیشنهاد داده بود ، قسمتی از

 

آیه 151 سوره انعام  رو بخون :

... و لا تقربوا الفواحش ما ظهر منها و ما بطن ... ذلکم وصاکم به لعلکم تعقلون

 

... و دیگر به کارهای زشت آشکار و پنهان نزدیک نشوید ... خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده ، باشد که تعقل و فکر کنید

 

در این آیه ، خدا نگفته کارهای زشت نکنید ، بلکه گفته نزدیک نشوید ، این حرف خدا هزاران حکمت و رمز و راز داره ...

این یعنی اینکه نزدیک شدن و قرار گرفتن در موقعیت گناه همانا و گناه کردن همانا ، دیر یا زود داره ، اما سوخت و سوز نداره ...

این دیگه حرف من که نیست ، حرف خدایی است که من و شما رو آفریده ، احساس نمی کنید خدا یه چیزایی از ما میدونه که این حرف رو زده : نزدیک نشوید ، نزدیک نشوید ...

 

به آخر ترجمه  آیه بالا  توجه کنید :

خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده ، باشد که تعقل و فکر کنید ...

 

خدا یه حرفی زده ، حالا آخرش دوباره تاکید کرده که این نصیحت و اندرز من به شما هست ، امیدوارم یک ذره بهش فکر کنید ...

برادر و خواهر من ، از هر شرایطی که قرار گرفتن در اون شرایط ، تو رو به خودارضایی کردن نزدیک میکنه ، دوری کن ...

بارها مثال زدم و دوباره مهمترین هاشو براتون تکرار می کنم :

 

* تو خونه تنها نمون ، اگر به هر دلیلی تنها موندی ، در اون لحظات تنهایی ، کامپیوتر رو روشن نکن ، نمیگم به اینترنت وصل نشو ، میگم اصلا کامپیوترو روشن نکن ...

 

روشن کردن کامپیوتر در تنهایی برای گرفتاران خودارضایی ، یعنی نزدیک شدن به گناه ، هر چند نیت و قصد بدی نداشته باشید ، اصلا ریسک نکن ...

 

* درب  اتاقی که کامپیوترت اونجاست ، به هیچ وجه نبند ، بگذار درب اتاق باز باشه ...

 

دقیقا همون لحظه ای که درب اتاق رو میبندی ، یعنی شرایط رو برای گناه کردنت مهیا کردی ، حالا فقط کافیه اراده کنی برای خودارضایی کردن ...

 

* بعد از 12 شب ، اینترنت کانکت نشو ...

 

جنس شیطان از تاریکی و ظلمانی بودن هست و در تاریکی و سیاهی شب کارشو بهتر انجام میده ، تا حالا دقت کردید خیلی از گناهها در شب و در خلوت و تاریکی شب انجام میشه ، تا حالا دقت کردید بساط خیلی از فساد ها و خوشگذرانی کشورهای خارجی ، در شب هاست!

 

تصور کن بعد 12 شب تو اتاقت نشستی ، شاید خانواده ات هم خواب باشند ، شاید اولش نیت بدی از اینترنت اومدنت نداشته باشی ، اما فقط یه وسوسه کوچیک کافیه تا گناه کنی ، چون همه چیز برای گناه کردن مهیاست ...

 

* چت نکن ، حالا چه با یاهو مسنجر و چه با هر برنامه دیگه ای ...

 

چت کردن یعنی نزدیک شدن به موقعیت گناه ، دوباره تکرار می کنم شاید هیچ نیت بدی نداشته باشی ...

 

* با جنس مخالفت دوستی نداشته باش ...

 

این حرف زدن ها یعنی به گناه نزدیک شدن ، نمیدونم شاید بعضی ها باشند که عفت حضرت یوسف (ع) رو داشته باشند ، نمیدونم ! اکثرا نیت ازدواج در کار نیست ، فقط برای خوشگذرانیه ، کلمه به کلمه حرفهایی که زده میشه گناه هست و معمولا قربانی اینگونه دوستی ها ، دخترها هستند ؟

 

* فیلترشکن لعنتی رو از کامپیوترت پاک کن ، چه جوری اینو باید بگم نمیدونم !؟

 

با وجود فیلترشکن فقط چند کلیک فاصله داری تا سایتهای مستهجن ، یعنی اینقدر نزدیکی و خودت خبر نداری ، شایدم داری و بی خیالی ...

 

* و دهها موقعیت دیگر نزدیک شدن به گناه که خودتان فکر می کنید ...

 

فقط یک هفته این توصیه خدا در قرآن رو اجرا کن ، ببین چی میشه ؟ امتحان کن ، ضرر که نداره ، خدا داره به ما میگه نزدیک نشو ...

در کنار تمام این احتیاط ها و رعایت این توصیه ها ، میخام یک سفارش دیگه ای  رو اول به خودم و بعد به شماها بگم که اونو اجرا کنیم و در موقعیتش قرار بگیریم ...

نمیگم برید فلان دعا رو بخونید ، نمیگم برید فلان عمل مستحب رو انجام بدید ( البته که انجام دادنش بهتره و خدا رو خشنودتر میکنه ) ، میخام از یک چیزی که خدا برامون واجب کرده حرف بزنم ...

 

امام صادق وقتی داشت از دنیا میرفت ، اصحاب و خانواده اش اطرافش جمع شده بودند ، تصور کنید یه آدم معمولی در آخرین لحظات عمرش ، حتما یک چیز مهمی رو به اطرافیانش میگه ، مهمترین چیز ...

 

حالا امام صادق (ع) که امام معصوم هست ، آخرین حرفش در این دنیا ، چه بود ؟ سفارش به نماز بود ...

 

امام علی (ع) در هنگام خواندن نماز صبح ضربت خوردند و امام حسین(ع) در آخرین لحظات عمرشون ، نماز ظهر رو به جماعت و در اول وقتش خواندند ، دقیقا دقایقی قبل از اینکه سر مبارکشون رو از تنشون جدا کنند ...

 

این نماز چی هست ، خدا فقط میدونه ، چه اسراری داره ، فقط خدا میدونه ...

برادر و خواهر من ، به نظر من نخوندن نماز نامردیه ، این همه خدا بهت نعمت داده ، حالا بهت گفته نمازت رو بخون به نفع خودته  ...

روایت داریم اولین سوالی که در قیامت از هر آدمی می پرسند ، از نمازش هست ، حالا تصور کن چه تعداد آدم ، سر همون اولین سوال کم میارن !!!

همینطور که در شرایط گناه قرار نمیگیری ، همینطور نمازهایت رو بخون ، مطمئن باش جای دوری نمیره ..

 

منبع : ترک خود ارضایی-استمنا

http://a-m-f.blogfa.com

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، ،
:: برچسب‌ها: راهکار خدا برای ترک خودارضایی بندگانش , , , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد